| 
                   SERWIS 
                   
                    
                  Oferta
                  serwisu obejmuje naprawę, diagnostykę, wymianę uszkodzonych
                  akcesoriów i modernizację jednostek komputerowych i sieci.
                   W
                  mojej ofercie istnieją dwa warianty serwisu: 
                   
                  1. Serwis doraźny - obejmujący wyżej
                  wymienione usługi w trybie nagłej potrzeby ( pogotowie
                  komputerowe). Serwis taki jest jednorazowy i płatność
                  ustalona jest za jednostki godzinowe, lub też za rodzaj
                  wykonanej pracy. 
                  Ten typ oferty serwisowej kierowany jest szczególnie do
                  klientów indywidualnych jak i firm gdzie nie jest potrzebna
                  stała opieka na sprzętem informatycznym.  
                  W większości przypadków serwis sprzętu odbywa się w domu,
                  bądź też w siedzibie firmy klienta. 
                   2.
                  Stała opieka - obejmująca również wyżej wymienione
                  usługi w trybie regularnego kontrolowania pracy poszczególnych
                  jednostek jak i wizyt w nagłych wypadkach. Płatność za ten
                  rodzaj usługi jest negocjowana indywidualnie i uiszczana w
                  formie miesięcznej opłaty ryczałtowej.   
                  Ten rodzaj serwisu polecany jest szczególnie firmą, gdzie
                  liczy się niezawodność i ciągłość pracy jednostek
                  komputerowych. Wszelkie naprawy i diagnozowanie komputerów, bądź
                  też sieci, odbywa się w siedzibie firmy klienta. 
                    
                  -----WZÓR
                  UMOWY SERWISOWEJ DO POBRANIA----- 
                   
                  |